Våldsam kollision: "Hade änglavakt"
Roiene befarar det värsta när han bevittnar en våldsam olycka på Värmdöleden och det visar sig att en skolbuss är inblandad. För första gången träffar vi bärgaren Hugo på Gotland, som hjälper en bilist som fått problem med bromsarna.