Berra: "En hemsk upplevelse"
En personbil plogas framför en lastbil i hög hastighet. Berra är bland de första på plats och får ta hand om en skadad förare i väntan på räddningstjänsten. Hugo tar färjan över till Fårö där flera turister är strandade denna soliga sommardag.