Hästtransport slår runt på E4an
På E4n har en hästtransport kört ner i diket och lagt sig på sidan. När Pelle får larmet är det ännu oklart om det är hästar i lasten. En trasig bil orsakar problem på Norra Länken när röken fyller hela tunnelsystemet.