Passagerare tvingas evakuera
Efter en olycka på trafiktäta Värmdöleden gör Benny sitt yttersta för att säkra trafikläget när en hel busslast människor måste evakueras. Roiene lyckas avvärja en katastrof när en bil tappar hjulet mitt på Essingeleden.