Person skapar oro på E4an
En person har setts springa på E4an och då man befarar att denna inte mår bra, larmas Pelle dit med högsta prioritet. Han måste ta sig fram i köerna innan katastrofen är ett faktum. Micke får larm om en allvarlig olycka.