Idrottsstjärnans kniviga problem
Lutten hjälper en känd svensk idrottsprofil med en punktering. Benny larmas till en av tunnlarna i Södra Länken, där två lastbilar är inblandade i en våldsam kollision och det finns misstanke om att en förare inte är helt nykter.