Båt skapar stora bekymmer
En strandad båt på väg 40 utanför Jönköping gör framkomligheten begränsad och det är upp till Patrik och Fredrik att få båten på rätt köl igen. Ett sjukdomsfall skickar Berra till den plats där en välkänd pianist bevittnat en olycka.