Förd till sjukhus efter otäck olycka
En personbil blir plogad framför en tung lastbil under en lång sträcka. Både Roiene och Micke är på plats för att få ordning i kaoset. Plötsligt vänder situationen när skadeläget för mannen som körde personbilen förvärras.