Alla enheter kallas till olycka
Nästan samtliga enheter från Vägassistansen larmas ut till en våldsam olycka på Essingeleden. Berra får ett uppdrag i Vasastan i centrala Stockholm där en bil blivit helt mosad av ett stort träd som blåst ner i en storm.