Två skadade efter våldsam kollision
Barve och Roiene larmas till samma olycka och på plats förvärras läget för de båda drabbade. Och samtidigt dröjer ambulansen i de långa köerna. För de gamla bärgarkollegorna Berra och Micke höjs stressnivån rejält när de tvingas vänta på polisen.