En körskoleelev blir påkörd
En körskoleelev blir påkörd vid Gullmarsplan och Berra beger sig dit för att skydda räddningstjänsten som arbetar på plats. Andreas får åter bege sig till den ökända trappan i Sundbyberg för att få loss en bil som fastnat.