Magnus bärgar en utbränd husbil
En seriekrock i Hammarbytunneln skickar Pelle i ilfart till platsen. Flera skadade finns på platsen och det blir bråttom att se till att hjälpen kommer fram och räddningspersonalen kan arbeta säkert. I Dalarna bärgar Magnus en utbränd husbil.