En av karriärens svårasteste bärgningar
Reine ställs inför en av de svåraste bärgningarna i karriären när en bil voltat av vägen och kilats fast i en skogsdunge. Thomas hjälper en familj som fått punktering och det blir ett kärt möte - alla barnen är stora fans av Vägens hjältar.