Fokus på att rädda liv
Bärgaren Reine bevittnar en olycka i motsatt körriktning och tvingas snabbt vända om med fokus på att rädda liv. I Dalarna sätts Puttes tålamod på prov när han ska bärga en buss som sladdat ner i diket.