Kämpig bärgning i skogen
Lindha på Trafik Stockholm bevittnar hur katastrofen nästan är ett faktum i Södra Länken och skickar Benny i ilfart till platsen. Glenn och kollegan Jonny tvingas snöra på sig broddarna när de ställs inför en rejäl bärgarutmaning långt ut i skogen.