Berra medlar efter krock
Berra får medla vid en olycka och då gör han en oväntad upptäckt. Reine hjälper en förare som fått sin parkerade bil totalkvaddad under natten. I Örebro får Karin visa sin skicklighet när hon ska bärga en gammal brandbil.