En våldsam kollision på Södra länken
En våldsam kollision mellan sex fordon inträffar på Södra länken. Roiene skyndar dit på ett högprioriterat larm med sinnet inställt på det värsta medan Trafik Stockholm stänger av nedfarten så att inte fler fordon kör in i olyckan.