En våldsam seriekrock
En våldsam seriekrock inträffar på E4 och Roiene är en av många enheter som skyndar till platsen. Fyra personbilar är inblandade och i en av bilarna sitter en barnfamilj. Tungbärgaren Glenn ställs inför ett tufft uppdrag när en lastbil vält i en rondell.