Fullt utvecklad bilbrand på E4:an
Roiene larmas till en fullt utvecklad bilbrand på E4:an och när situationen ser ut att vara under kontroll inträffar plötsligt en våldsam seriekrock i köerna. I Hammarbytunneln har en bil havererat och Pelle anar ugglor i mossen.