Övergiven bil skapar bekymmer
Benny, som dagen till ära firar fem år på sin arbetsplats, får rycka ut för att hjälpa en pappa med två små barn som hamnat i knipa. En övergiven bil på Södra länken vållar stora bekymmer för Trafik Stockholm.