Felparkering skapar stora problem
I Örebro får Henrik i uppdrag att bärga en totaldemolerad bil vid en olycka utanför stan. Karin får ett oväntat knepigt uppdrag när det visar sigatt föraren lyckats ställa bilen så att den står väldigt illa till.