Biljakt får ett abrupt slut
Pelle beger sig in en av Stockholms mest trafikerade tunnlar där en olycka skett och i en av bilarna sitter en familj med flera små barn. En biljakt i hög hastighet får ett abrupt slut. Pelle beger sig dit för att skydda inblandade fordon.