Tufft uppdrag med olycksdrabbat barn
I Jönköping kommer Oscar till en olycksplats där ett litet barn är inblandat. Räddningstjänsten har många enheter på plats och barnets mamma är rejält chockad. I Örebro får Karin i uppdrag att bärga en lastbil och ställs inför en rad utmaningar.