Upprörda känslor på E4an
Berra åker rakt in i en större olycka på E4an där känsloläget är uppskruvat. En misstänkt rödljuskörning skapar ordentligt med jobb för Micke. Mats får assistera skydd när en buss havererat och spärrar av en hel korsning i Bromma.