Krutrök vid seriekrock
Vid en olycka i Hornstull hittar en förvånad Berra en bildörr som kilats fast i en stolpe. En skärrad bilist vittnar om krutrök vid den seriekrock som Roiene larmats till. Stephie upptäcker en kvinna som promenerar mitt i Årstatunneln.