Sveriges bästa låsöppnare?
Berra håller huvudet kallt när han står inför en bärgning i den värsta vattensamlingen han varit med om. I Borås vill Rogga visa sig vassare på låsöppning än Fredrik i Jönköping och titeln Sveriges bästa låsöppnare står på spel.