Ordkrig och snökaos
Det är rena rama snökaoset när Stephie får ett larm till Tomteboda. Pelle hamnar mitt i ett ordkrig vid en olycka på E4:an, Natalie hämtar sin drömbil hos kollegan Lasse och Axel hämtar resterna av en brunnen bil.