Vad är en pilsnerhäck?
Vid en olycka upptäcker plötsligt Roiene ena föraren luktar alkohol. En havererad hästtransport ställer till med ordentliga problem för Mats, och i Jönköping förklarar Fredrik vad en pilsnerhäck är.