Ett livsavgörande beslut
Stephie är först på plats vid en olycka i Södra Länken och i väntan på ambulans tvingas hon fatta ett livsavgörande beslut. Hugo får handskas med ett traktorekipage som står illa till vid sidan av en åker på gotländska landsbygden.