Riskfylld bärgning i tunnel
Peter tvingas till en riskfylld bärgning i en av tunnlarna som går under centrala Stockholm. På Gotland levererar Hugo ett däck till några strandade turister. Frukostsuget är stort för Stefan i Jönköping när uppdragen avlöser varandra.