Hugo kämpar i sanden
Roiene rycker ut till en olycka där en mamma och ett barn är inblandade i en våldsam seriekrock. Stephie hamnar mitt i ett ordentligt trafikkaos, och Hugo ställs inför en utmaning när gotländsk sand ställt till med ordentliga problem.