Luttens avlastningsförvirring
Stephie assisterar Pelle när det uppstår kraftig rökutveckling från en minibuss. Lutten hamnar i en förvirrad situation när han ska lasta av en bil mitt i centrala Stockholm, och Karin larmas till en singelolycka utanför Örebro.