Förare i fara vid bilbrand
Stephie får ett högprioriterat larm om en bil som står i ljusan låga. Berra visar att bärgaryrket är mycket mer än att bara bärga bilar, och på Gotland ställs Hugo inför en av sommarens största utmaningar.