Våldsam olycka i tunnel
Berra åker på ett stort räddningspådrag efter en allvarlig olycka i en tunnel. Micke beger sig långt under jord för att bärga en lastbil, och Hugo visar sitt Gotland på sommarens sista uppdrag.