Hektisk dag på halt underlag
Vintern har kommit och Berra åker för att bärga en bil som halkat ner i diket och kört in i ett träd. Micke på Vägassistansen har en hektisk dag på de hala vägarna. I Borås besöker Rogga en ökänd problemkurva.