Hugo rycker ut till turisttåg
Pelle larmas till en våldsam olycka i Östberga. Berra och Signe njuter av en efterlängtad matpaus, när det plötsligt inträffar en olycka alldeles i närheten. Hugo rycker ut när ett turisttåg havererat mitt i centrala Visby.