Svartsjuka och twerkdrama
Edwin och Genri får oväntat besök i poolen och Edwins badsug går upp i rök. Marcus kommer på ett sätt som gör att han och Josephine måste träffas på utsidan. Vad har Matilda, Josefine och Hannah gemensamt? Ett twerkdrama eskalerar. Festen spårar ur.