Tårar och tantra
Niklas och Jasse går på dejt, som trots all romantik kantas av tårar. Benjamin är betuttad i Matilda och får kärlekstips av Adde. Benjamin får chansen att testa tipsen på en tantradejt – men frågan är om det blir stämningsfullt eller bara stelt?