Storbråk och lyxig båtdejt
Agnes, Adde, Adam, Matilda och Josefine skickas på lyxig båtdejt. De möts av ett välbekant ansikte. Haidar bevittnar mötet på avstånd och får kalla kårar. Niklas och Agnes hamnar i luven på varandra och Haidar försöker reda ut sitt inre känslokaos.