En lek med ödesdigra konsekvenser
Haidar känner sig utmattad redan efter en dag i huset. Paddan bjuder på en lek med ödesdigra konsekvenser. Det ligger en flörtig stämning i luften mellan Edwin och Sara under en fest, men kvällen slutar ändå i tårar.