Lögnen avslöjas
En helikopter sveper in över viken och släpper av en snygg tjej klädd i rött. Edwin chockas av ankomsten och hennes entré i huset blir början på avslöjandet av en stor lögn. Flera av tjejerna blir besvikna på Edwin och kaos utbryter.