Känslorna svänger snabbt
Jesper och Bella faller för varandra igen. Men plötsligt svänger det och ingen vill ha någon längre. Elin vill bli tagen med storm, men vågar inte lita på Edwin efter att ha hört om alla hans strapatser i huset.