Killarna chockas av mystisk liftare
Matilda fick en vild första kväll i huset och hennes handlingar får konsekvenser dagen efter. Killarna skickas på grabbfest på en partybuss. Festandet kommer av sig när bussen stannar för att plocka upp en mystisk liftare.