Kärleksfest och en twist
Edwin och Ebba pratar ut med varandra, men Agnes anar att Edwin inte säger hela sanningen och sätter press på honom. Huset ställer till med en kärleksfest. Jasses tillitsproblem sätts på prov när en ny tjej flyttar in.