Kejsaren är på väg
Mcuze hamnar i en roast första kvällen. Allas brutala sågningar av varandra duggar tätt. Stämningen blir något stel. Niklas får ett brev som gör honom och Adam tårögda. Och så meddelar paddan att Caesar är på väg tillbaka.