Fem försvinner
Paddan är på brutalt humör. Fem ska hem före frukost. Dessutom skickas Niklas och Adde på en kallsvettig dejt. Och så ska sanningen fram en sista gång. En moderator kastas in i leken för att se till att allt verkligen kommer fram i ljuset.