Gamla sår rivs upp igen
Liftaren välkomnas med kärlek, testosteron och svett på partybussen. Men hans ankomst får Jasse ur balans och frågan är om hennes och Niklas flört är hotad nu? Kan Josephine få Marcus och Adam att gräva upp stridsyxan igen?