Första exet checkar in!
Midsommarfesten avslutas med ett händelserikt nakenbad. Nästa morgon har Edwin, Sara och Elin lite att reda ut. Första exet ansluter till frukosten. Elin blir inte glad. Jasse planerar en svettig sanning eller konka till sommarens första temafest.