Kvällen då Ben Tennyson kom till stan
Lag Tennyson åker till Wheeler, "den livligaste gruvstaden på Route 66", men Ben blir nojig över att Evighetsriddaren är ute efter honom och måste övertyga familjen medan han samtidigt hindrar att hans fiende förstör staden.