Här är Kevin 11
På en lokal bytesmarknad får Ben syn på ett Sumo Slammer-samlarobjekt, men när Kevin lägger vantarna på det måste vår hjälte ta tillbaks det genom att besegra Kevins hemliga vapen: en 11:e alien!